Demóna
Angelina Jolie főszereplésével a Disney legendás gonoszának sosem hallott története. Bosszútól hajtva Demóna elátkozza a király újszülött gyermekét, Aurórát – csakhogy ráébred, talán ő a birodalom békéjének kulcsa.
A Demóna a klasszikus Csipkerózsika meséből jól ismert, a Disney legendás gonoszának eddig ismeretlen történetét meséli el. Hogyan dermesztette kővé tiszta szívét az árulás, amelyet elszenvedett. Bosszútól hajtva mindent elkövet, hogy megvédje Múriát, és ezért kegyetlen, visszavonhatatlan átkot szór az emberek királyának újszülött gyermekére, Aurórára, aki felcseperedvén két ellenséges birodalom között találja magát. Az erdei birodalomhoz húzza a szíve, az emberek birodalmához köti a vére. Demóna ráébred, hogy talán Auróra lehet a béke záloga, és ezért sorsdöntő lépésre szánja el magát, amely örökre megváltoztatja mindkettejük világát.