Leap of Faith
Kelly egy zsúfolt nagyvárosban él magányosan, elégedetlenül és többre vágyva. Zárt ajtók mögött azon töpreng, hogy vajon lesz-e valaha olyan ember, aki megérti őt. Amikor az új szomszéd, Johnny a mellette lévő épületbe költözik, elbűvöli Kellyt. Megfigyeli a férfi napi rutinját, és hamarosan valami szokatlant fedez fel benne.
Kelly egy zsúfolt nagyvárosban él magányosan, elégedetlenül és többre vágyva. Zárt ajtók mögött azon töpreng, hogy vajon lesz-e valaha olyan ember, aki megérti őt. Amikor az új szomszéd, Johnny a mellette lévő épületbe költözik, elbűvöli Kellyt. Megfigyeli a férfi napi rutinját, és hamarosan valami szokatlant fedez fel benne. Kelly utazásra szánja el magát, ami révén többet megtudhat Johnnyról, és közben a saját démonaival is szembeszáll.