Peter Parker visszatér a Spider-Man: Far From Home-ban. Barátságos helyi szuperhősünk csatlakozik legjobb barátaihoz, Nedhez, MJ-hez és a többiekhez egy európai vakációra. Ám Peter terve, hogy néhány hétre maga mögött hagyja a szuperhősködést, hamar darabjaira hullik, amikor beleegyezik, hogy segít Nick Furynek leleplezni az elementárok támadásainak rejtélyét. Pókember és Mysterio egyesítik erőiket, hogy úrrá legyenek a kontinensen kibontakozó káoszon, de nem minden az, aminek látszik.