Pókember: Hazatérés
A fiatal Peter Parker/Pókember kezdi megtalálni a helyét új identitásával, hálót szövő szuperhősként. Peter hazatér otthonába, ahol May nevű nagynénjével él, új mentora, Tony Stark felügyelete alatt. Peter megpróbál visszarázódni a hétköznapokba, ám amikor feltűnik Keselyű személyében egy új gonosztevő, minden, ami fontos Peternek, veszélybe kerül.