Lego Star Wars: Újjáépíteni a galaxist - A múlt darabjai
Sig, Bob jedi, Yesi, Servo és a gonosz Dev visszatér, és egy új ellenséggel kell szembenézniük, a hatalmas és rejtélyes Solitusszal. Hőseiknek szokatlan szövetségeket kell kötniük, miközben új és veszélyes részeit fedezik fel egy feregetegesen összekutyult galaxisnak, hogy megállítsák az egyre nagyobb veszélyt, amit Solitus jelent mindarra, ami fontos nekik.
Ebben a négyrészes folytatásban Sig, Bob jedi, Yesi, Servo, Dev és még sokan mások is visszatérnek, hogy szembeszálljanak Solitusszal, egy hatalmas és rejtélyes, új ellenséggel, aki kiszabadult az Erőbörtönből, egy dimenzióból, ahová azok a LEGO-darabok kerülnek, amelyk hátramaradtak a galaxis újjáépüléseikor. Miközben bejárják a fergetegesen összekutyult galaxis új és veszélyes részeit, hőseink és néhány gonosztevő arra kényszerül, hogy szövetségre lépjenek, és megtanuljanak együttműködni, hacsak nem akarják, hogy Solitus megsemmisítse őket.