Közös felügyelet
Javier Fesser első tévésorozata Cris és Diego történetét meséli el, akik épp szakítottak, de megegyeznek, hogy barátok akarnak maradni. Ez azonban bonyolulttá válik, amikor hazaköltöznek a szüleikhez. A nagyszülők újra gyerekként bánnak velük, nem számít, hogy már elmúltak negyvenévesek, és van egy ötéves lányuk, Cloe.
Javier Fesser első tévésorozata Cris és Diego történetét meséli el, akik épp szakítottak. Modern párként elhatározzák, hogy ügyvédek nélkül indítják el a válást. Megegyeznek, hogy barátok akarnak maradni. Ezt azonban könnyebb mondani, mint megvalósítani, hiszen az élet nehéz, a szakítások pedig még nehezebbek – különösen akkor, ha haza kell költözni a szülőkhöz, mert az ember nem tudja összeegyeztetni a munkát a családdal, vagy nem tudja egyedül fizetni a lakbért. A nagyszülők készek segíteni, amiben csak tudnak, de ugyanakkor alig várják, hogy újra gyerekként bánhassanak velük, és mindenbe beleavatkozhassanak. Cris és Diego már elmúltak negyvenévesek, és van egy ötéves kislányuk, Cloe, aki gyorsan megtanulja, hogyan használhatja ki a nagyszülei újonnan felfedezett szenvedélyét; hogy mindenben elkényeztetik őt.
Diego és Cris kapcsolata javul, és elkezdenek tűnődni: vajon jól döntöttek, hogy szakítottak?
Cris és Diego elmennek egy barát sütögetésére, pedig az ügyvédek azt tanácsolták, ne találkozzanak.
A Cloe nélküli napokon Diego és Cris újra szabadok. Ideje belevetni magukat az éjszakai életbe!
Diego és Cris másokkal kezdenek randizni, és az első találkozással együtt visszatérnek a félelmeik.