Sucking Diesel
Egy elfuserált fegyveres rablást követően a benzinkút tulajdonosának el kell döntenie, hogy megvédi buta alkalmazottját, vagy átadja őt Ballybeg legveszélyesebb emberének. A Sucking Diesel egy vidéki ír benzinkúton játszódó feszült krimikomédia. A kisfilm ír stílusba csomagolja a Coen testvérek Fargo és Shane Black Rendes fickók című klasszikusának hangulatát.