The Great North
Kövessék a Tobin családot Alaszkában, Beef, a szingli apa próbálja összetartani őket, még Jodyt is, akit az ambíciói egy helyi pláza elbűvölő világába terelik; Judy testvérei, Wolf, Ham és Moon; és Wolf menyasszonya, Honeybee.
Wolf végül szerepet kap a Dropped Off To Die című helyi alaszkai túlélőműsorban.
Dirt néni váratlanul munkát vállal a Lone Moose-i iskolában. Wolf igyekszik lenyűgözni Beefet.