valóságshow, dokusorozat
A hóviharok minden télen Európa legveszélyesebb útjává változtatják Norvégia hegyszorosait, elzárva a létfontosságú útvonalakat, és halálos baleseteket okozva. A katasztrófák megelőzése az autómentők masszív csoportján múlik, akik találékonyságukra és bátorságukra támaszkodnak a tökéletes „Ice Road Rescue” megvalósításában, biztosítva a fizetést.