Paranormik
Amikor a két jó barát, Bobby és Romy véletlenül kinyitják a gonosz kapuját, a végzet félelmetes teremtényeivel árasztják el álmos, tengerparti városkájukat. A két barátnak egyszerre kell megküzdeniük a várost fenyegető és a lelküket gyötrő szörnyekkel, ráadásul még egy állítólagos Kiválasztott is felbukkan. Ez a nagyszerű, kísérteties vígjáték remekül ötvözi az izgalmat, a borzongást és két átlagos kiskamasz érzelmi kirohanásait, akiket magával ragad egy korántsem átlagos rejtély.
Bobby és Romy úgy hiszik, hogy a francia, tengerparti városkájukat, Ouimpert a gonosz lakja. Miközben szörnyekre vadásznak, rábukkannak egy megalitra: Szubterra kapujára. Véletlenül kinyitják, és természetfeletti lényeket engednek szabadjára, ráadásul Bobbyt valaki még meg is átkozza. A két barát igyekszik helyrehozni a dolgokat, ám ehhez a várost fenyegető és a lelküket gyötrő démonokkal is meg kell küzdeniük. Találkoznak a Kiválasztottal, akit a város titokzatos világítótorony-őre idézett meg egy varázslattal, és összefognak vele, hogy megmentsék Ouimpert és Bobbyt a közelgő végzettől. Bobby szívesen kimaradna mindebből, de nem teheti, mert mindenki – és minden – rájuk vadászik.