Nippfelkelés
Egy hógömbben élő hóember csatlakozni szeretne a többi ajándéktárgyhoz – egy napsütöttébb tájról származó fürdőruhás szuvenírbabához és társaihoz –, ám előbb ki kell törnie a gömbjéből.