James Cameron megközelítése a jelenetrögzítéshez az, hogy a szereplők infravörös kamerákkal felszerelt környezetben rögzítik a mozgásukat, fejre szerelt kamerákkal rögzítik az érzelmeket az arcukon, és csak a képzelet szab határt nekik.