Defending Europe
A Defending Europe című sorozat feltárja, hogy a különböző országok milyen hihetetlen módszerekkel védték határaikat az elmúlt 2000 évben.
A Defending Europe című sorozat azokat a hihetetlen stratégiákat, fegyvereket és építményeket fedezi fel, amelyeket a különböző európai országok használtak területük védelmére a régebbi korokban. Több mint 2000 év történelmét felölelve mutatja be, hogy ezek a gyakran elfeledett történetek és helyszínek milyen kulcsszerepet játszottak a ma ismert európai országok és határok kialakulásában.