Ne bízz a 23-asban lakó p-ában! / Ne bízz a ribiben!
Miután egy naiv, a középnyugatról származó lány nagyvárosi álmai szertefoszlanak az első New Yorkban töltött héten, a legrosszabb rémálmát éli meg ebben a vidám, kortárs vígjátékban, amely egy fura női párosról szól, akiket elképesztő szereplőgárda vesz körül.