A nagyon nagy ő
Egy férfi, aki olyan felületes, hogy csak a randevúzó nők teste érdekli, igaz szerelmet talál, miután hipnotizálták, hogy lássa a szépséget, ami megvan még a legkevésbé kívánatos nőkben is.
A Farrelly Brotherstől Jack Black a sztár ebben a nehézsúlyú vígjátékbanl, mint Hal, a szoknyavadász, aki egy önsegítő guru gondolkodást módosító tapasztalata alapján nem veszi észre, hogy nagyszerű barátnője (Gwyneth Paltrow) valójában 300 fontot nyom, nem igazán menő. Eközben playboy barátja, Mauricio (Jason Alexander) elhatározta, hogy megtöri az átkot ebben a szívmelengető és vidám filmben.