Kari, a bébiszitter azt hiszi, egy átlagos este vár rá a kis Furival. Még csak nem is sejti, hogy a hihetetlen Parr család legfiatalabb tagja miben sántikál.
Kari, a bébiszitter azt hiszi, csak egy átlagos gyerekfelvigyázós este vár rá. Arra készül, hogy ügyességi játékokkal és nyugtató zenével lefoglalja majd a kis Furit, a hihetetlen Parr család legfiatalabb tagját. Nem sejti, hogy Furi tanít majd neki egyet s mást arról, mekkora feladat „különleges képességű” gyerekekre felvigyázni. Kari állja a szavát, és minden helyzetet kezel, amelybe a kis Furi belekeveredik – hajszál híján. Furi pedig bebizonyítja, hogy Mozart zenéjétől valóban okosabbak lesznek a babák.