Magas, hófödte hegyek tetején, a versenyszerű snowboardozás világában két valószínűtlen barátnak, Kayla Morgannek, a primadonna snowboardosnak, akit épp most dobtak ki a versenycsapatából, és Will Cloudnak, a korábbi snowboardbajnoknak, aki egy karrierje végét jelentő kiesés után küzd, le kell győznie az önbizalomhiányt, hogy megtanulják, álmaik megvalósítása lehetséges. Ők ketten akkor találkoznak, amikor Kayla arra kényszerül, hogy a helyi kutyakozmetikában dolgozzon, amelynek tulajdonosa Will édesanyja. Kayla elszántan törekszik arra, hogy jobb boarder-ré váljon, és váratlan mentorra talál Willben, akiről kiderül, hogy segíthet neki a következő szintre lépni. Kayla erőfeszítései meggyőzik Willt arról, hogy neki is megvan az ereje ahhoz, hogy visszanyerje bajnoki státuszát, és hogy semmi sem lehetetlen.