Kevin Costner bemutatja: Az első karácsony
Kevin Costner bemutatja Mária és József rendkívüli utazását. A különleges műsor a Jézus Krisztus születését övező nehézségeket, próbatételeket és diadalokat tárja fel, inspiráló módon segítve átélni a karácsony valódi jelentését.