The Brunchers
Tom Burke és Natalie Dormer (Trónok harca, Az éhezők viadala) a főszereplői a kisfilmnek, amiben egy párt alkotva próbálnak megküzdeni a londoni villásreggeli nehézségeivel. Megtanulják, hogy ülőhelyet szerezni nehezebb, mint az étlapról választani.