Star Wars: Hangok galaxisa
A „Star Wars: Hangok galaxisa” egy messzi-messzi galaxis hangulatát idézi meg, olyan témák köré csoportosítva, mint az ámulat, az izgalom, a kuriózum és egyebek. Merüljön el Coruscant arany órájának zúgásában, hallgassa a az Erő világos oldalának hangját, ahogy Rey hajdanvolt jedikkel kommunikál, és figyelje a párbajozó fénykardok dörgését! Adja át magát Star Wars-birodalom nosztalgikus hangjainak!
Álmélkodjon a Star Wars-univerzum galaxisát átszövő ikonikus háttérhangok csodáin!
Figyelje a sötét oldal hangját, amint a sithek és más sötét harcosok használnak!
Hallgassa meg az Erő világos oldalát, amint a jedik és más erőérzők használják galaxisszerte!
Érezze át a Star Wars világának kapcsolatait szereteten, barátságon és szövetségeken keresztül!