akció és kaland, animáció
Egy félreértés következtében Micimackónak azt hiszi, legjobb barátja, Róbert Gida elveszett. Barátaival, Malackával, Tiggerrel, Fülessel és Nyúllal együtt bátor küldetésre indul a Százholdas Pagonyba, a csapatmunkáról és barátságról szóló történetben.