Célkeresztben Samantha: 13 év terror
Egy hangszigetelt dobozban a falhoz láncolva Samanthának túl kell járnia fogvatartója eszén, aki több mint egy évtizeden át zaklatta őt. Menekülése után nehéz döntéssel kell szembenéznie: vagy enyhébb vádakkal juttatja börtönbe Christophert, vagy az igazság érdekében kockára tesz mindent.