Hidden Algeria: The Sahara
„Hidden Algeria” Algéria bensőséges felfedezését kínálja Algírtól, a vibráló fővárostól az óriási Szahara-sivatagig. A gazdag történelem, a változatos tájak és a kulturális hagyományok feltárásával ez a háromrészes útirajz bepillantást enged az ország rejtett kincseibe és ősi csodáiba, közel 2000 kilométer lélegzetelállító tájon át.