Untamed Albania
Délkelet-Albánia büszkesége az Ohridi-tó, Európa legrégebbi, őshonos fajokban gazdag tava, valamint a Scutari-tó, amely a dalmát pelikánoknak és a változatos élővilágnak ad otthont. A mocsaras területek kócsagokat és flamingókat vonzanak, míg a ragadozók, például a kígyók a tavirózsák között élnek. Barna medvék, farkasok, hiúzok és sakálok élnek zavartalanul ebben a rejtett édenben.