Egy új „zöld aranyláz” söpör végig Etiópián a termőföldekért, de ennek súlyos emberi ára van. A nyomozás követi a pénz útját, feltárva a külföldi befektetések hatását. Hangot ad az üldözött újságíróknak, küzdő környezetvédőknek és az ősi földjeikről kitelepített kisgazdáknak.