Alganesh
Miért menekülnek az eritreaiak? Lépjen túl az ismerős képeken az etiópiai menekülttáborokba. Legyen tanúja az útjuknak a tengeri átkelés előtt, találkozzon kísérő nélküli gyerekekkel, üldözött csoportokkal, sok éven át itt rekedtekkel. Lássa a rejtett, kemény valóságot a szalagcímek mögött.
„Addig nem hittem el, míg a saját szememmel nem láttam.” Ez egy táblán látható, amikor száz eritreai menekült érkezik az endabagunai gyűjtőközpontba Tigré tartományban, Etiópiában, miután egy levegőtlen teherautóba zsúfolva utaztak négy napon át. Miért menekülnek el? Mi történik azelőtt, amit Nyugaton látunk a hírhedt képeken a tengeren átkelő menekültekről? Egy embert próbáló utazás négy eritreai menekülttáboron át Etiópiában, kísérő nélküli gyerekekkel, üldözött kunamákkal, emberekkel, akik már 17 éve itt vannak.