dokusorozat
A Hogyan fogtam el a gyilkosomat egy olyan, valós bűncselekményeket bemutató sorozat, amelyben mélyinterjúk, autentikus archív anyagok és színészek által újrajátszott jelenetek segítségével ismerjük meg az egyedi bűnesetek mögött meghúzódó valós történeteket, mindezt a műfaj újragondolt kereteibe csomagolva.