The Wimbledon Kidnapping
Nagy-Britannia első olyan emberrablási ügye, melyben váltságdíjat követeltek, felkavarta a nemzetet 1969-ben. Most először szólal meg a megdöbbentő bűnügyi történet összes kulcsszereplője, köztük az egyik elítélt férfi, az elrabolt nő lányai, akik a váltságdíjat követelő hívásokat fogadták, és a második emberrabló családja.