A hip-hop és a Fehér Ház
A &360 című dokumentumfilm-antológia ezen része a hip-hop és az Egyesült Államok elnökének kapcsolatát mutatja be. A film végigköveti a hip-hop kultúra és a nemzet vezetőinek közeledését.
A feketékről szóló tartalmakat gyártó Andscape stúdió &360 című dokumentumfilm-antológiájának epizódja a hip-hop kultúra világot megváltoztató, ötvenéves történetét meséli el az outsider státusztól a hatalom csúcsáig. A dokumentumfilm felvonultatja a kulcsfontosságú művészi teljesítményeket, amelyek jó párat létrehoztak minden idők legerőteljesebb politikai dalai közül, és elmeséli azoknak a rappereknek az élményeit, akik elnökök előtt léptek fel a világ leghíresebb rezidenciáján. A hip-hop és a Fehér Ház a hip-hop szülőhelyéül szolgáló leszakadó környékektől indulva mutatja be az elnyomó elnöki politika eredményeként kialakuló kultúra hatásának, közegének és hírnevének összetett hálóját, amely mára az amerikai politika elválaszthatatlan elemévé vált.