Egy átlagos napon Greg élete a családról, a szeretetről és izgága kiskutyájáról szól – Gregnek ennek ellenére van egy titka. Csakhogy ez nap nem hétköznapi, mert ma némi négy lábon járó segítséggel és egy kis varázslattal Greg megtanulja, hogy nem érdemes titkolóznia.