Dokik
Újra együtt a régi páros: J.D. és Turk ismét felveszi a műtősruhát. Változott az orvostudomány, mások a gyakornokok is, de a kettejük barátsága kiállta az idő próbáját. A régi ismerősök mellett megjelennek új arcok, és együtt próbálják átvészelni a Szent Szív kórház nevetéssel, érzelmekkel és meglepetésekkel teli mindennapjait.
Az eredeti sorozat alkotója, Bill Lawrence (Doozer Productions) vezető producerként tér vissza Jeff Ingold és Liza Katzer (Doozer Productions) oldalán. A főszereplők, Zach Braff, Donald Faison és Sarah Chalke szintén vezető producerek. Aseem Batra showrunner és vezető producer, Randall Winston úgyszintén vezető producer. A sorozatot a Disney Television Stúdioshoz tartozó 20th Television gyártja.