A RapCaviar bemutatja
Egy új, lebilincselő dokumentumfilm-sorozat, amely napjaink néhány legprovokatívabb kérdését feszegeti a hip-hop látnoki erejű és feltörekvő sztárjainak történetein keresztül. A 2015-ös, nagy hatású Spotify playlist alapján készült sorozat fejest ugrik az aktuális események tengerébe, fontos témákat boncolgat, és általa megismerhetjük a világot a művészek szemszögéből.