A nagy fogadás
Cha Moosik egy kaszinóbárt üzemeltet, de a Fülöp-szigetekre kényszerül menekülni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal miatt. Egy új kaszinóbizniszt épít ki, ami mellett azon is mesterkedik, hogy a Fülöp-szigetek politikai és bizniszvilága felett is átvegye a hatalmat. Azonban a semmiből vádlott lesz Min Seokjun halála ügyében, és ezzel Oh Seunghoon nyomozó a Koreai Irodából a nyomába ered. Ahol pénz van, ott árulás is. Ki lesz az utolsó, aki a trónon marad?