Hitman: A bérgyilkos
A népszerű, díjnyertes videojáték-franchise alapján készült Hitman: A bérgyilkos egy genetikailag felspécizett, elit bérgyilkos, akit csak 47-es ügynökként ismernek. Már a puszta létezése is bűnnek tűnik, de csendes háborút folytat, hogy megszabadítsa a világot a gonosztól. Zseniális, karizmatikus és elbűvölő - mégis keveset árul el magáról, nincs neve, és csak a tarkójára tetovált vonalkód utolsó két számjegye alapján ismert. Jellemzője a halálos elegancia, a rendíthetetlen precizitás és a munkájára való töretlen büszkeség. De még a 47-es sem számíthatott arra a véletlen faktorra, ami az ő precizitással teli életében bekövetkezik: a lelkiismerete váratlan felébredésére és azokra az ismeretlen érzelmekre, melyeket egy titokzatos orosz nő ébreszt benne.