SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN
A film a SEVENTEEN első Szöuli Világbajnoki Stadionban tartott koncertjét és ráadását örökíti meg. Az együttes minden lépésével újraírja a történelmet, és a rajongók által várt fellépéseken mind a tizenhárom tag színpadra lép.
A film a SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN TO SEOUL-t, a SEVENTEEN első Szöuli Világbajnoki Stadionban tartott koncertjét örökíti meg. Az együttes minden lépésével új fejezetet ír a történelemben. A régóta várt, teljes létszámú, tizenhárom tagos előadásoktól kezdve a “MAESTRO” premierjén át, a "Spell", a “LALALI” és a “Cheers to youth” előadásáig a film speciális kamerákkal, több szemszögből felvéve örökíti meg ezeket a felejthetetlen pillanatokat, magával ragadó élményt nyújtva a nézőknek.