Slow Light
A vakon született hétéves fiú hirtelen fényeket kezd látni, amelyek a múltból származnak. Az orvosi vizsgálat megállapítja, hogy olyan tömör a szeme, hogy hét évbe telik a fénynek, míg átjut a retinához, és a kép eléri a tudatát. Szemének hibája azzal a következménnyel jár, hogy a férfi mentálisan éretlen, nem érti a jelent, és megkésve reagál a múlt eseményeire. Egy ember, aki folyamatosan a múltban időzik.