Seven Women
A „7 WOMEN” (7 NŐ) Yvonne Sciò dokumentumfilmje, aki a „Roxanne Lowit Magic Moments” című sikeres rendezői debütálását követően folytatja a női világ feltérképezését. A film hét nő életébe enged betekintést.
A „7 WOMEN” (7 NŐ) Yvonne Sciò dokumentumfilmje, aki a „Roxanne Lowit Magic Moments” című sikeres rendezői debütálását követően folytatja a női világ feltérképezését. A film hét nő életébe enged betekintést: újságírók, jelmeztervezők, színésznők és mások sorsát tárja elénk. Szerepel benne Rosita Missoni, a Missoni divatház társalapítója; Rula Jabreal palesztin újságíró; Patricia Field, a „Szex és New York” és „Az ördög Pradát visel” jelmeztervezője; Bethann Hardison, az első afroamerikai topmodell és polgárjogi aktivista; Susanne Bartsch és Alba Clemente New York-i művészek, valamint Fran Dresher, „A dadus” kultikus tévésorozat főszereplője. Egy történet küzdelmekről és elismerésről, álmokról és szenvedélyekről - e rendkívüli nők életútját saját szavaikkal elmesélve követhetjük nyomon.