Cien libros juntas
Majdnem 100 közösen elolvasott könyv után öt nyugdíjas nő úgy dönt, együtt töltenek egy hétvégét egy hegyi vendégházban, hogy megünnepeljék a könyvklubjuk 10. évfordulóját. Ott kiértékelik, mit kaptak ezektől a találkozásoktól, és a szokásukhoz híven mindenről vitatkoznak.