A Valley View gonosztevői
Amikor egy szupergonosz család kénytelen elbújni Texas egyik külvárosában, el kell rejteniük képességeiket és fel kell hagyniuk gonosztevő múltjukkal. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy jók legyenek.
Amikor a tini szupergonosz, Balhé kiáll a szupergonoszok vezére ellen, azzal fenyegetőzve, hogy elpusztítja őt és a családját is, kénytelenek megváltoztatni a személyazonosságukat és elbújni Texas egyik külvárosában. Új szomszédjuk segítségével, akit nagyon boldoggá tesznek azzal, hogy odaköltöznek, Balhénak (mostantól Amy), a bátyjának, Káosznak (mostantól Jake) és a család összes többi tagjának is el kell rejteniük képességeiket és fel kell hagyniuk vakmerő gonosztevő múltjukkal annak érdekében, hogy valami olyat tegyenek, ami ellen egész életükben harcoltak: hogy jók legyenek.