Ragadozó
A közép-amerikai dzsungelben egy vad, földönkívüli harcos Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) őrnagy titkos küldetésen levő kommandósaira vadászik vadászik.
Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) őrnagy egy veterán katonákból álló mentőalakulat parancsnokaként Latin-Amerika dzsungeljeiben keresi a gerillák fogságába esett szövetségeseit. A küldetés első látásra sikeresnek tűnhet, de hamarosan megmagyarázhatatlanul rettenetes dolgok történnek: az embereit egyenként vadássza le egy könyörtelen, láthatatlan, megállíthatatlannak tűnő, földönkívüli ellenség.