Vasember és Hulk: Egyesített erők
Hulk megsemmisítő nyers ereje és Tony Stark agyának high-tech ereje egyesül, hogy szembeszálljanak Zzzax-szal, egy legyőzhetetlennek tűnő energiafaló szörnyeteggel, amely a bolygó elpusztításával fenyeget.