Pán Péter és Wendy
Wendy Darling, egy fiatal lány, aki fél elhagyni a gyermeki otthont, találkozik Pán Péterrel, egy fiúval, aki nem hajlandó felnőni. Testvérei és egy apró tündér, Csingiling mellett Péterrel utazik Sohaország varázslatos világába. Ott találkozik egy gonosz kalózkapitánnyal, Hook kapitánnyal, és belevág egy izgalmas kalandba, amely örökre megváltoztatja az életét.