Gyilkosok boltja
Nagybátyja váratlan halála után Jian tudomást szerez egy gyanús webáruházról, amit a férfi hagyott hátra. Ki volt valójában a nagybátyja, és milyen üzletet vezetett? Mielőtt Jian felocsúdhatna, ismeretlenek támadják meg őt, akik a bácsikája raktárára pályáznak.
Jian egyetlen gyámja a nagybátyja. A férfi váratlan halála után Jian tudomást szerez egy gyanús webáruházról, amit a bácsikája hagyott hátra. Ki volt valójában a nagybátyja, és milyen üzletet vezetett? Mielőtt Jian felocsúdhatna, ismeretlenek támadják meg őt, akik a bácsikája raktárára pályáznak. Most, hogy egyedül maradt, Jian vajon képes lesz túlélni ellenük?