Easygoing Teddy
Egy kis mackó az erdőben él sok másik állat társaságában. Amikor megmenti egy méhecske életét, életében először rádöbben, hogy igaz és örök barátságra lelt.
Teddy, a jókedvű kis mackó fittyet hány az erdő szabályaira. Amikor egy nap megment egy bajba jutott méhecskét, olyan barátságra lel, ami örökre megváltoztatja az életét. Ez egy történet barátságról és kedvességről.