A barbár - Legenda a szellemharcosról
Egy hajótörés egyetlen túlélője, egy viking fiú, akit örökbefogadnak a bennszülöttek, de évekkel később, amikor egy újabb viking csapat megtámadja őket, az ifjú harcol, hogy megvédje új népét.
A szelídítetlen, ősi Amerika, 500 évvel azelőtt, hogy Kolumbusz elérte volna a partjait, már otthont adott egy, a szerelem és gyűlölet között zajló eposzi csatának, amely megváltoztatja majd egy férfi sorsát és egy nemzet jövőjét. Ez az akció-kaland történet az emberi történelem egyik legfontosabb, korábban sosem látott korszakát kelti életre, amikor a titokzatos Északról származó viking sárkányhajók a semmiből feltűnve megérkeznek, hogy megszállják Észak-Amerikát. A barbárt régészeti leletek inspirálták, de egy modern grafikus történet varázslatos stílusával felvértezve kelt életre egy olyan mozis élményt nyújtva, amelyet az intenzív, ősi akció ural.