Az ördög Pradát visel 2: Élőben a vörös szőnyegről
Csatlakozz Meryl Streephez, Anne Hathaway-hez, Emily Blunthoz, Stanley Tuccihoz és a divat- és filmvilág legnagyobb sztárjaihoz a 20th Century Studios "Az ördög Pradát visel 2." vörös szőnyeges világpremierjén, a New York-i Lincoln Center David Geffen Halljából. A szórakoztatóipar egyik legelbűvölőbb éjszakája – lenyűgöző szettek, felejthetetlen pillanatok és rengeteg izgalom.