Sam Smith: Dreams Come True
Kövesse végig a brit énekes-dalszövegíró Sam Smith útját a szerény kezdetektől egészen addig, amíg 2015-ben a Grammy-díjátadón meghódította a zenei világot. Fedezze fel az énekes sikerének titkát, és érezze át metsző hangjának erejét!