Nagy durranás
Topper Harley, a csúcs vadászpilóta küldetése, hogy elpusztítsa Szaddám Huszein atomerőműveit. Sajnos Topper meglehetősen kiegyensúlyozatlan, és biztosra vehető, hogy nem bírja ki a nyomást.