Reszkessetek, betörők! 2. – Elveszve New Yorkban
Kevin ismét magára marad, ezúttal New Yorkban, de nem sokáig, mivel a hírhedt Vizes Banditák, azaz Harry és Marv is a Nagy Almában vannak.
Kevin McCallister New Yorkban van, és elég pénze van ahhoz, hogy a Nagy Almát a saját játszóterévé alakítsa! De Kevin nem sokáig marad egyedül. A hírhedt Vizes Banditák, Harry és Marv, akiknek még mindig fáj a Kevinnel való legutóbbi találkozásuk, szintén New Yorkba tartanak, és egy hatalmas ünnepi rablást terveznek. Kevin készen áll arra, hogy egy sor csapdával fogadja őket, amit a kétbalkezes banditák soha nem fognak elfelejteni!