A Montanerek
A Montaner-család: ismerje meg és kövesse ezt az ikonikus családot, amelynek feje a latin zene történelmének egyik legmeghatározóbb előadója: Ricardo Montaner. A művészcsalád tagjai a szórakoztatóipar legsikeresebb és legfelkapottabb előadóivá váltak. Tekintsen be a mindennapi életükbe, és nézze meg, hogyan hozzák egyensúlyba szakmai tevékenységüket a magánéletükkel a reflektorfényben.
Az ikonikus Montaner-családot követjük, amelynek feje a latin zene történelmének egyik legmeghatározóbb előadója: Ricardo Montaner. A művészcsalád tagjai a szórakoztatóipar legsikeresebb előadóivá váltak. Tekintsen be a mindennapi életükbe, és nézze meg, hogyan hozzák egyensúlyba szakmai tevékenységüket a magánéletükkel. A szülők, Ricardo és Marlene, figyelik, ahogy a családi fészek egyre jobban kiürül. A legidősebb fiú, Ricky, készen áll feleségül venni Stefi Roitman modell-színésznőt. Evaluna, a család legfiatalabb tagja, gyermeket vár Camilóval. Mau, a középső gyermek legyőzte a munkája és a magánélete közötti egyensúllyal kapcsolatos problémáit és bejelenti, hogy gyermeket vár feleségével, Sara Escobarral. Lenyűgöző képeket és élő előadásokat fogunk látni. A telefonnal felvett videókon, interjúkon és a család magánfelvételein keresztül megismerjük az életstílusukat.
A család meglepetésbulit rendez Marlene születésnapja alkalmából, és elmennek Evaluna koncertjére.
A Montaner-család Argentínába látogat. Mau és Ricky egy kihagyás után az első turnéjukra indulnak.
A Montaner-család találkozik Camilóval és Evalunával Orlandóban, hogy kiruccanjanak a természetbe.
Az egész család elmegy a Latin Grammy díjátadójára, és Ricardo megnyeri az első díját.
Végre elérkezett Ricky és Stef régen várt esküvője. Csatlakozzon hozzájuk életük legszebb napján!
Az esküvő sikeres volt. Miamiban Marlene rájön, hogy üres fészek szindrómában szenved.
Mau és Ricky az új albumjukon dolgoznak, tetoválást csináltatnak, és megismerkednek a pankrációval.
Marlene egy spirituális ceremóniát szervez Evaluna terhessége és Índigó születése alkalmából.
Az élményekkel teli év után a család a menedékébe menekül: a „República de la Alegríába.”